2 Kasım 2013 Cumartesi

The Originals

Kökenler..Yepyeni Bir Dizi Daha..

The Vampire Diaries'in ek dizisi olan The Originals bana göre

 TVD den çok çok daha iyi yani en azından şuana kadar yayınlanan 5 bölüm öyle gösteriyor. Ben TVD'nin hepsini izlemedim ilk sezonun tamamını izledim fakat sonra Klaus gibi bir karakterin olduğunu öğrenince sadece onun oynadığı bölümleri izledim çünkü bana göre TVD vampirlikten çok iki erkeği elinde oynatan bir kızın hikayesi o yüzden bir zaman sonra fazlasıyla sıktı tabi bu diziyi seven kitle çok fazla ama bana sorarsanız The Originals yeni olmasına karşın çok çok daha iyi bir dizi.

Neyse ek dizi derken hemen açıklayayım bizim bir Klaus'umuz var kendisi köken yani ilk vampir ailesinden. Kötü karakterdir kendileri fakat o ne yaparsa yapsın bana hiç kötü gelmiyor emin olun sizde izlediğinizde ona hayran olacaksınız :))
Kökenler öldürülemezler tabi bir şey hariç ee onunda ne olduğunu diziyi izleyip siz bulun bakalım..TVD'de Klaus'un aşık kötü karakterini görmüştük ama bizim dizimizde baba olma adayı bir kötü. Tabi başta bu çocuğu hiç istemedi çünkü çocuk bir melez.. Hayley bu melez çocuğa...
hamile olan kuradam. Klaus'un abisi (Elijah) kız kardeşi (Rebekah) da dolayısıyla köken ailedenler. Elijah adeta hayatını ailesini mutlu etmek için tek kalemde feda edebilecek biriyken Klaus'un ailesiyle pek bir sorunu var yani kardeşleriyle..Rebekah Klausun yaptıklarından dolayı ondan pek hoşnut olmasa da arada ki kan bağıyla hala onu seviyor ama her zaman Elijah'ı daha fazla. Köken aile Marcel'in şehrine geliyor ve Klaus önceden kendisine ait olan bu şehrin tekrar kralı olmak peşinde. Bu arada Marcel önceden köle gibi bir çocukken onu bu kadar güçlü yapanda Klaus'un ta kendisi. Onun bir nevi babası gibi ama Marcel pek bi vefasız. Neyse şehirde büyücülerin büyü yapmasını Marcel bir şekilde engelliyor. Bunu nasıl becerdiğini çok merak ediyorsanız oyalanmayın ve başlayın diziye :) 

Klaus bebeği korumak ve bu şehrin tekrar kralı olmak için her şeyi yapabilir, her şeyi!

                                                                                                                          @ayycanss


























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder