3 Kasım 2013 Pazar

How I Met Your Mother

Evet gene efsane bir diziden daha bahsedeceğim sizlere... Zaten yabancı dizi sevenlerin çoğu izlemiştir bu diziyi..

Durum komedisi olan bir başyapıt. Hem komik hem eğlenceli bazen hüzünlendirici ama insanda hep tebessüm oluşturan bir dizi..Konusuna gelirsek eğer Ted Mosby'in çocuklarına anneleriyle(eşiyle) nasıl tanıştığını anlatmasıyla başlıyor..Düşünün 9 sezondur anneyle nasıl tanıştığını anlatıyor ve biz anneyi daha 9.sezonda yüzünü anca görebildik...
Bu bizler için yani izleyiciler için büyük bir zafer 8 sezonun sonunda annenin yüzünü anca görebildik.Benim en sevdiğim karakter Barney tabiki. Hem eğlenceli hem komik bir o kadarda çapkın. Ben bu dizide annenin ilk sezon çıkacağını zannediyordum ama 7.sezona geldiğimde hala ortada bir şey yoktu. Bende bir ara yeter artık izlemicem anne ortaya çıkınca devam ederim dedim ama tabiki dayanamadım neyse ki anne 9.sezonda gözüküyor. Bu arada bu sezon son sezonumuz. Neyse mutlaka izleyin mutlaka mutlakaa :)))


                                                                                                     @ayycanss
 Dizimin ana karakterleri;

  • Ted Mosby
  • Marshall Eriksen
  • Lily Aldrin
  • Robin Scherbatsky
  • Barney Stinson


































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder