8 Kasım 2013 Cuma

Boys Over Flowers

Kore dizisi sevenlerin favori dizi listelerinde çoğunlukla en baş sırayı alan bir yapım..

Evet Boys Over Flowers bir Kore dizisidir. Benim izlediğim ilk Kore dizisi ayrıca da. He anlatayım size ben Güneşi Beklerken dizisinin Boys Over Flowers'ın Türk versiyonu olduğunu öğrendiğimde çok merak edip başlamıştım.. Ve şunu söylemeliyim BOF ile hiçbir ilgisi yok.. Ben ilk başta Güneşi Beklerken'i çok sevmeme rağmen uzun süredir diziyi takibimden çıkardım çünkü BOF gibi bir yapıma bu haksızlık oluyordu.. Bizim dizimizde ilk başta F4 gibi süper zengin bir grup gencimize karşı dimdik ayakta duran bir Jandi'miz var. Tabi bu onlara karşı olma işi...
bir kaç bölüm sürüyor daha sonra Goo Jun Pyo ile sevgili oluyor..  Ve onların yaşadıkları aşklarında olan engeller bunun yanında okul felan derken 25 bölümlük bir maceranın içinde buluyoruz kendimizi. Lee Min Ho'nun da başrollerinden biri olduğu dizinin finali de çok hoş olmuştu ben ağlamıştım çünkü 2.sezonun olmadığını çok iyi biliyordum.

Geum Jan Di kuru temizlemecinin kızıdır. Bir gün F4 yüzünden intihar etmeye kalkışan bir çocuğu kurtarır ve kahraman ilan edilip ülkenin en iyi okuluna (F4 ünde olduğu ) gitmeye hak kazanır. Okulun F4 grubu üyelerinden Goo Jun Pyo bu okulun sahibi gibidir ve birisi onlardan uyarı alırsa okulda ona yapmadıklarını bırakmazlar. Neyse iş Geum Jan Di ye gelince o bizim F4 e karşı çıkar fakat daha sonra adeta onlarla kanka olur tabi Goo Jun Pyo ile sevgili oluyor. İşte böyle harika bir dizi kesinlikle Güneşi Beklerken ile kıyaslamayın çünkü bu dizimize çok büyük haksızlık olur.

                                                                                                             @ayycanss




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder