15 Aralık 2013 Pazar

You Have Fallen for Me/ 넌 내게 반했어 / Heartstrings

Kore dizilerine tekrar aşık olmamı sağlayan bir dizidir kendileri..
Açıkçası ben çok büyük bir hata yapıp 2 günde bitirdim diziyi ama siz sakın böyle bir şey yapmayın çünkü sonradan çok pişman oldum.O iki günde kendimi o kadar kaptırdım beni o kadar kendine çekti ki bu dizi bittiğinde üzülüp ağlamaya başladım. Yani acele edip 2 günde bitirmeyin olabildiğinde zamana yaymaya çalışın :)) Bu diziyi sevmemin diğer bir nedeni ise gerçek hayatta olacak çoğu şeyi yansıtması abartısı olmadan. Orada ki ilişkiler aslında normalde de hayatımızda sıkça karşılaştığımız cinsten. Bu yüzden sizi daha bir kendine bağlıyor...

Konusuna gelecek olursak eğer....
Lee Shin modern müzik eğitimi alan okulun popüler çocuklarından biri fakat...
kızlara karşı fazlasıyla soğuk..( Hemen üzülmeyin :)) The Stupid adında bir grubunda solisti ve gitaristidir. Kendisinden hoşlanan kızları çoğunlukla kaba bir dille reddeder çünkü kendisi dans öğretmenliği yapan Yoon Soo'dan hoşlanmaktadır.
Kyu Won ise geleneksel müzik alanındadır ve Gayegum çalmaktadır. Kızımız oldukça tatlıdır ve asıl oğlanımız da kısa zamanda tanışır ara sıra çekişmelerin olduğu dizimizde ilk kızımız oğlana aşık olur ama onun o masum aşkına yanıt ne zaman gelicek diye bazen deli olabilirsiniz merak etmeyin böyle bir tatlılığa hiçbir erkek hayır diyemez yani sonunda oğlan da aşık oluyor. Neyse çok geçmeden onların o tatlı aşklarına sizde şahit olun ve izleyin:))))

                                                                @ayycanss
































2 yorum: