3 Aralık 2013 Salı

Arrow

Çok sevdiğim bir dizi daha işte...

Arrow'u ilk bölümünden beri takip ediyorum 
yani ondaki ışığı uzun zaman önce gördüm sanırım :D Doğruyu söylemek gerekirse ilk başta pek de ümitli değildim konusu çok ilgi çekiciydi ama bu kadar ilgi çekici bir konunun kötü bir senarist tarafından mahvolma durumu da olabilir diye düşünüyordum ama düşüncelerim boşa çıktı çok da sevdindim bu duruma.. Neyse konumuzu özetliyelim o zaman; Bir gün şiddetli bir gemi kazası olur ve o geminin içinde ünlü playboy Oliver Queen vardır ve kazada kaybolur.Bir ada da 5 yıl yaşam mücadelesi verirken ailesi onu öldü zannediyordur.Evi Starling City'e döndüğünde herkes bir süre şok yaşarlar ama kazadan önceki Oliver ile kazadan sonraki Oliver arasında büyükçe bir fark olduğu herkes anlamıştır. Oliver büründüğü yeni karakterinin...
gerçeklerini saklarken bir yandan da eski hatalarını telafi etmeye çalışır. Gündüzleri milyoner rolüne bürünüp geceleri yeşil başlıklı bir kanunsuza dönüşür ve babasının defterine yazdığı isimlerin tek tek cezasını verip şehrini tüm pisliklerden arındırmaya kararlıdır.İşte kahramanımızın bu yeni hayatını anlatır ve oldukça karışık süreçler bizi ve kahramanımızı beklemektedir.. Daha fazlası için izleyin ve görün :))

                                                                                 @ayycanss

































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder