10 Ocak 2014 Cuma

Revolution

Uzun zamandır yeni bir tavsiye ile karşınızda değildim... Açıkçası sınavlar felan derken zamanım hiç olmadı ama merak etmeyin bu süre boyunca boş durmadım olabildiğince yeni diziler izledim tabi bu önerimi daha önce izlemiştim ama kontrol ederken Revolution ile ilgili yazı yazmadığımı farkettim...Neyse dizimize dönelim o zaman :)))
Dizimizin bence en önemli özelliğinden biri bize anı yaşatabilmesi.. Konusu elektrik olmasa neler olurdu? sıra dışı konusu ve gerçekten de evet bunlar olurdu dedirten cinsten ve insanı düşündüren çok fazla konuya değiniyor. İzlerken ya evet gerçekten de elektrik olmasa ne yapacaktık? Nasıl yaşayacaktık? diye uzunca bir süre düşünmüştüm ve sonuç olarak sıkıntıdan patlardım her şey zorlaşırdı ve bloğum olmazdı :)) Neyse geri dönelim diziye... Dizide elektriğin aniden tüm dünyada kesilmesiyle başlayan ölüm kalım savaşı anlatılıyor kısaca.. Çok küçük bir kaç çip içinde elektrik var ve elektriği geri getirmek için uğraşan bir topluluk. Onların yaşadıkları savaşları...
her şeyini anlatıyor dizimiz.. Ara ara hatta biraz daha fazla aşk da barındırıyor diyebiliriz. Charlie Matheson dizimizin baş karakteri olan genç bayan.. Oldukça iyi ve güçlü bir fiziğin yanında sağlam bir karakteri de var.. Kendi halinde yaşarken birden elektriğin kesilmesiyle beraber babası ve kardeşiyle neler yapacaklarını düşünürken erkek kardeşi Danny milis kuvvetleri tarafından kaçırılıyor ve babası kardeşini kurtarması için Charlie'ye amcasının yani Miles'in yanına gitmesini istiyor işte her şey böyle başlıyor.. Oldukça sıkı güçlü bir konusu olan dizimizin ilk sezonu harika göz açıp kapayıncaya kadar biten cinsten.. ikinci sezon bana göre daha durağan ama eminim ki mükemmel bir dönüş yapılmak üzere bunun sinyalleri veriliyor halen 2.sezonuna devam eden bu diziyi kaçırmayın derim :)))

                                         @ayycanss



























1 yorum:

  1. Diziyi çok güzel anlatmışsın yazın bu diziyi kesinlikle izlemeliyim hikayesi güzele benziyor tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil